Alles over betalen - het Beelddenkende Brein

Ik heb een (online) cursus gekocht, wel betaald maar geen bevestigingsmail gekregen.
Kijk even in je spambox, of de mail daar in zit.
Wacht een paar uur en kijk dan nog een keer.
Log in op de site. Lukt dit? Dan is de betaling wel verwerkt.
Neem contact met ons op via de helpdesk

Ik heb de verkeerde cursus gekocht of gekregen? Volg dezelfde procedure als veranderen van cursus

De cursus voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik mijn geld terug krijgen? Dat doen we niet. Maar neem contact met ons op en we kijken wat we voor je kunnen doen.

Wij zijn een bedrijf , organisatie of school en willen een compleet pakket bestellen. Hoe vragen we een offerte aan? Klik hier meer info.

Verder nog dit:

Al onze cursussen zijn exclusief btw

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Woont u in België dan kunt u betalen met Bancontact, niet via Ideal

Via Flex Leerkracht kun je ons ook inhuren. Kijk voor meer info op: Flex-onderwijs